Po kliknięciu przycisku "DODAJ" przechodzimy do podstrony tworzącej szablon. Przygotowaliśmy wiele gotowych szablonów, które wystarczy wybrać z listy. Gotowy szablon można zmodyfikować do swoich potrzeb.
lub utworzyć nowy, zupełnie pusty autoletter nie posiłkując się szablonem zaszytym w systemie :
W tym przypadku nalezy uzupełnić wszystkie dane w kolumnie opis, łacznie z tagami.
W obu przypadkach należy uzupełnić szablon o wszystkie opcje :
Przy rezerwacji wielopokojowej wystarczy zaznaczenie jednego pokoju z rezerwacji, aby autoletter został wysłany.
Odbiorcą mogą być zarówno Gość jak i obiekt (adres e-mail uzupełniony w systemie), bądź możemy dodać kolejnego odbiorce wiadomości, np. właściciela apartamentu :
Przydatne są również warunki, które można zastosować - autoletter zostanie wysłany wtedy, kiedy wszystkie z warunków zostaną spełnione :
Aby zwiększyć dostarczalność wiadomości e-mail wysyłanych za pośrednictwem Hotres należy w rekordzie DNS o nazwie SPF.
Dodać adres panel.hotres.pl jako autoryzowany nadawca.
Przykład takiego wpisu:
v=spf1 ip4:mojIP include:panel.hotres.pl a mx ~all
W zależności od edytora rekordów DNS będzie to rekord o nazwie SPF lub rekord TXT.
Przykład rekordu TXT z dopisaną domeną panel.hotres.pl
v=spf1 ip4:91.293.22.33 include:panel.hotres.pl a mx ~all"
Autoletter posiada funkcję dodawania własnych tagów, które w wiadomości będą zamieniały się w tekst. Tekst jest czymś stałym i wspólnym dla obiektu, na przykład "wskazówki dojazdu" lub regulamin.
W zakładce Konfiguracja>Komunikacja> Autoletter należy kliknąć przycisk OPCJE> Własne pola:
Dodaj:
Można również dodać przycisk, który będzie po kliknięciu przekierowywał do konkretnej witryny, na przykład "Kliknij", który będzie kierował do atrakcji w pobliżu bądź innego linku.
LEGENDA TAGÓW
%objectAddress% | Adres obiektu |
%objectCheckIn% | Godzina zameldowania |
%objectCheckOut% | Godzina wymeldowania |
%objectEmail% | Adres mailowy obiektu |
%objectName% | Nazwa obiektu |
%objectPhone1% | Telefon obiektu 1 |
%objectPhone2% | Telefon obiektu 2 |
%objectWww% | Strona www obiektu |
%amount% | Wartość rezerwacji |
%reservationAutocanceldate% | Data anulacji |
%beforeDiscount% | Kwota przed rabatem |
%reservationBoard% | Wyżywienie |
%climafee% | Opłata miejscowa |
%currency% | Waluta |
%deposit% | Zaliczka |
%discount% | Rabat |
%reservationMessage% | Uwagi gościa. |
%reservationNumber% | Numer rezerwacji |
%paid% | Zapłacono |
%reservationRate% | Wybrana oferta |
%unpaid% | Niezapłacono |
%arrivalDate% | Przyjazd data |
%arrivalWDay% | Dzień przyjazdu w formie dnia tygodnia |
%clientAddress% | Adres gościa |
%clientCountry% | Kraj gościa |
%clientEmail% | E-mail gościa |
%clientLastName% | Nazwisko gościa |
%clientName% | Imię gościa |
%clientPhone% | Telefon gościa |
%departureDate% | Data wyjazdu |
%departureWDay% | Dzień wyjazdu w formie dnia tygodnia |