preloader

Pierwsze kroki

Pierwszy górny pasek zawiera ID, nazwę Państwa obiektu, walutę panelu, ikonę pozwalająca na sprawdzenie w jaki sposób Gość widzi państwa plugin do rezerwacji (V4), instrukcję oraz przycisk „Pomoc i wsparcie”, gdzie macie Państwo możliwość zgłaszania problemów bezpośrednio do naszych działów.

Rozliczenie / abonament

Po kliknięciu na ikonę usera, a następnie na zakładkę Abonament mogą Państwo sprawdzić, jak wyglądają płatności związane z systemem Hotres:



 

Zmiana hasła panelu Hotres

Aby zmienić hasło służące do logowania w panelu, należy kliknąć na ikonę ludzika, a następnie zakładkę "Zmień hasło":






Cały Panel startowy prezentuje się w ten sposób:



Można na nim znależć:

  •  Powiadomienia – na kolorowych paskach ewentualne informacje od systemu co należy uzupełnić
  • “News”. Tutaj znajdują się nasze aktualne działania dotyczące aktualizacji, poprawiania funkcjonalności i wszystkiego co robimy dla Państwa, by optymalizować Hotres jak najlepiej. 
  • Ikony "na skróty" pozwalająca na szybki dostęp do różnych miejsc panelu.
  • Kalendarz – nazwa bieżącego miesiąca, ilość rezerwacji, ilości nowych, potwierdzonych i zrealizowanych oraz skuteczność.

Pomoc i wsparcie

To miejsce, gdzie można zgłosić problem, uwagę, sugestię, czy prośbę o pomoc. Po wybraniu "Nowe zgłoszenie" należy wybrać kategorię (dział). Taki ticket trafia do odpowiedniego działu w naszej firmie i zostaje przydzielony osobie, która na niego odpowie. Hotel otrzyma odpowiedź na maila i w panelu Hotres, w tym samym miejscu.

Advisor

To narzędzie panelu Hotres, które weryfikuje poprawność wprowadzonych danych i działania systemu. Tu podawane są komunikaty, na co należy zwrócić uwagę, jakie są limity. Służą jako przypomnienie i ułatwienie obsługi panelu.

onfo

Czy wiesz że :

Podliczenie rezerwacji na panelu w formie graficznej pokazuje obecny miesiąc. 
Pierwszego dnia każdego miesiąca zeruje się i pokazuje bieżacy miesiąc. Jeli chcesz zobaczyć posumowanie poprzedniego miesiąca zajrzyj do zakładki Raporty.