Pierwszy górny pasek zawiera ID, nazwę Państwa obiektu, walutę panelu, ikonę pozwalająca na sprawdzenie w jaki sposób Gość widzi państwa plugin do rezerwacji (V4), instrukcję oraz przycisk „Pomoc i wsparcie”, gdzie macie Państwo możliwość zgłaszania problemów bezpośrednio do naszych działów.
Rozliczenie / abonament
Po kliknięciu na ikonę usera, a następnie na zakładkę Abonament mogą Państwo sprawdzić, jak wyglądają płatności związane z systemem Hotres:
Zmiana hasła panelu Hotres
Aby zmienić hasło służące do logowania w panelu, należy kliknąć na ikonę ludzika, a następnie zakładkę "Zmień hasło":
Cały Panel startowy prezentuje się w ten sposób:
Można na nim znależć:
- Powiadomienia – na kolorowych paskach ewentualne informacje od systemu co należy uzupełnić
- “News”. Tutaj znajdują się nasze aktualne działania dotyczące aktualizacji, poprawiania funkcjonalności i wszystkiego co robimy dla Państwa, by optymalizować Hotres jak najlepiej.
- Ikony "na skróty" pozwalająca na szybki dostęp do różnych miejsc panelu.
- Kalendarz – nazwa bieżącego miesiąca, ilość rezerwacji, ilości nowych, potwierdzonych i zrealizowanych oraz skuteczność.
Pomoc i wsparcie
To miejsce, gdzie można zgłosić problem, uwagę, sugestię, czy prośbę o pomoc. Po wybraniu "Nowe zgłoszenie" należy wybrać kategorię (dział). Taki ticket trafia do odpowiedniego działu w naszej firmie i zostaje przydzielony osobie, która na niego odpowie. Hotel otrzyma odpowiedź na maila i w panelu Hotres, w tym samym miejscu.
Advisor
To narzędzie panelu Hotres, które weryfikuje poprawność wprowadzonych danych i działania systemu. Tu podawane są komunikaty, na co należy zwrócić uwagę, jakie są limity. Służą jako przypomnienie i ułatwienie obsługi panelu.
Zarządzanie wieloma kontami
Jeżeli obsługujesz więcej niż jeden obiekt w Hotres przygotowaliśmy listę obiektów z datą abonamentu i możliwością ustalenia kolejności. W efekcie możecie ustawić domyślny obiekt, który będzie wybrany po zalogowaniu (pierwszy na liście).