Aby system działał prawidłowo, koniecznością jest wykonanie kilku kroków:
1) zakładka Konfiguracja:
-
Edycja danych - uzupełnić dane obiektu, regulamin, opis, położenie obiektu, dane do faktury, logo itd.
-
Zdjęcia - wgrać zdjęcia obiektu z zewnątrz
-
Formy płatności - uzupełnić odpowiednie dane do wybranej dla Gości metody płatności
-
Ustawienia - wypełnić odpowiednie zakładki, podać kategorie dzieci, opłatę klimatyczną
-
Booking Engine - tu należy uzupełnić wszystkie potrzebne parametry
2) Pokoje>
Typy pokoi> Dodaj - należy wszystkie pokoje zdefiniować (są to standardy pokoi)
3) Pokoje>
Pokoje w obiekcie> Dodaj (przypisać pokoje do Typów)
4) Ceny>
Cenniki> Dodaj (zdefiniować cenniki)
5) Ceny>
Ustaw ceny> wprowadzić ceny
6) Oferta>
Dodatki> Dodaj
7) potem Ceny>
Cennik opcji dodatkowych
8) wprowadzić do systemu ręcznie wszelkie rezerwacje (jedynie z Boooking możemy pobrać)
Rezerwacje> Nowa rezerwacja
9) koniecznie należy zdecydować o priorytecie dostępności w Konfiguracja>
Ustawienia> Dostępność recepcji
10) Konfiguracja> Booking engine>
Ograniczenia> Przelicz obłożenie
11) nie ustawiać nic ręcznie w Ceny> Dostępność ceny (gdyż będzie to ustawienie ignorujące właściwą dostępność)
12) w przypadku chęci połączenia z kanałami typu Booking, Airbnb należy wykonać kroki z
instrukcji