preloader

Połączenie z Expedia.com



1) po zalogowaniu się na platformie Expedia należy wybrać zakładkę "Pokoje i ceny", a następnie Ustawienia ChannelManagera:



2) kolejnym krokiem jest wybranie z listy dostawcy systemu, czyli Hotres.pl:



3) następnie "Rodzaje pokoi i plany cenowe":


 

Czynności w Hotres:

1) W Hotres w zakładce Channel Manager> Ustawienia> przycisk Ustawienia - wpisać ID obiektu z Expedia oraz zaznaczyć wybrane opcje.
2) W Channel Manager> Ustawienia> Kanały sprzedaży> przycisk Pokoje ('Tryb auto' jeśli mają jedno ID w Expedia) zmapować pokoje (przypisać sobie)
3) Należy też zdefiniować jednostki sprzedaży oraz przypisać je do kanału:
  • Channel Manager> Ustawienia> Jednostki sprzedaży> Generuj> wybrać pokoje i cenniki.
Następnie w Channel Manager> Ustawienia> Kanały sprzedaży> przycisk " Jednostki sprzedaży" w środkowej kolumnie - dokonać mapowania pokoi i cenników (jeśli mają to samo ID obiektu w Expedia, skorzystać z 'Tryb auto').
Można je znaleźć w Pokoje i ceny:





4) Wprowadzić ceny: Channel Manager> Ustaw ceny> Szybka zmiana/Edytuj w tabeli/Kopiuj ceny (wówczas będą widoczne w ChM i wyślą się do Expedia).
5) Kolejnym krokiem jest włączenie przeliczenie obłożenia (Pokoje> Przelicz obłożenie) !
 

Po połączeniu ChannelManger Hotres z Expedia:

  • nie wolno anulować w Hotres rezerwacji z Expedia (anulują się automatycznie po otrzymaniu takiej informacji z Expedia)
  • należy samodzielnie aktualizować wysyłkę dostępności pokoi na dalsze zakresy dat
  • należy analizować wszelkie powiadomienia o błędach i stosować się do wskazówek w nich zawartych
  • należy wprowadzać aktualne ceny i ograniczenia
  • dostępność i ceny na Expedia muszą iść w parze
  • Expedia nie przyjmuje rezerwacji dłuższych niż 30 dni!
onfo

Czy wiesz że :

W panelu Expedia po zalogowaniu znajdziecie Państwo możliwość pobrania pliku z ID hotelu, ID pokoi i ID cenników, które potrzebe są do mapowania pokoi i cenników w Channelmanager Hotres.