
1) po zalogowaniu się na platformie Expedia należy wybrać zakładkę "Pokoje i ceny", a następnie Ustawienia ChannelManagera:
.jpg)
2) kolejnym krokiem jest wybranie z listy dostawcy systemu, czyli Hotres.pl:
.jpg)
3) następnie "Rodzaje pokoi i plany cenowe":

Czynności w Hotres:
1) W Hotres w zakładce Channel Manager> Ustawienia> przycisk Ustawienia - wpisać ID obiektu z Expedia oraz zaznaczyć wybrane opcje.
2) W Channel Manager> Ustawienia> Kanały sprzedaży> przycisk Pokoje ('Tryb auto' jeśli mają jedno ID w Expedia) zmapować pokoje (przypisać sobie)
3) Należy też zdefiniować jednostki sprzedaży oraz przypisać je do kanału:
- Channel Manager> Ustawienia> Jednostki sprzedaży> Generuj> wybrać pokoje i cenniki.
Następnie w Channel Manager> Ustawienia> Kanały sprzedaży> przycisk " Jednostki sprzedaży" w środkowej kolumnie - dokonać mapowania pokoi i cenników (jeśli mają to samo ID obiektu w Expedia, skorzystać z 'Tryb auto').
Można je znaleźć w Pokoje i ceny:
4) Wprowadzić ceny: Channel Manager> Ustaw ceny> Szybka zmiana/Edytuj w tabeli/Kopiuj ceny (wówczas będą widoczne w ChM i wyślą się do Expedia).
5) Kolejnym krokiem jest włączenie przeliczenie obłożenia (Pokoje> Przelicz obłożenie) !
Po połączeniu ChannelManger Hotres z Expedia:
- nie wolno anulować w Hotres rezerwacji z Expedia (anulują się automatycznie po otrzymaniu takiej informacji z Expedia)
- należy samodzielnie aktualizować wysyłkę dostępności pokoi na dalsze zakresy dat
- należy analizować wszelkie powiadomienia o błędach i stosować się do wskazówek w nich zawartych
- należy wprowadzać aktualne ceny i ograniczenia
- dostępność i ceny na Expedia muszą iść w parze
- Expedia nie przyjmuje rezerwacji dłuższych niż 30 dni!